A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: session_start(): Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /home/vilateral/public_html/index.php:1)

Filename: Session/Session.php

Line Number: 140

Backtrace:

File: /home/vilateral/public_html/app/core/APP_Controller.php
Line: 13
Function: library

File: /home/vilateral/public_html/app/controllers/App.php
Line: 18
Function: __construct

File: /home/vilateral/public_html/index.php
Line: 155
Function: require_once

A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: session_start(): Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/vilateral/public_html/index.php:1)

Filename: Session/Session.php

Line Number: 140

Backtrace:

File: /home/vilateral/public_html/app/core/APP_Controller.php
Line: 13
Function: library

File: /home/vilateral/public_html/app/controllers/App.php
Line: 18
Function: __construct

File: /home/vilateral/public_html/index.php
Line: 155
Function: require_once

Vilateral o com promoure el sector vitivinícola en temps de la Covid-19 Vilaretal
Home Serveis Projectes Blog Equip

Vilateral o com promoure el sector vitivinícola en temps de la Covid-19

Vilateral o com promoure el sector vitivinícola  en temps de la Covid-19
La situació excepcional creada arran de la Covid-19 i el confinament declarat per les autoritats per fer front a la pandèmia ha afectat negativament al sector vinícola, que, fins ara, tenia com a principals línies de venda la restauració i l’exportació. El tancament de bars, restaurants, hotels i fronteres ha provocat una davallada dràstica en el consum de vi i en les vendes dels cellers de Catalunya. Per tal de fer front a aquesta situació, l’agència de comunicació Vilateral ha impulsat la campanya #ViPerATothom a les xarxes socials. Amb #ViPerATothom, l’agència vol promoure el consum de vi amb la família i amics i a través de les diferents plataformes existents que permeten fer videotrucades com WhatsApp, Hangouts de Google, Skype, Zoom o HouseParty. 

 

A més, Vilateral ha fet una interpretació poètica i visual a les seves xarxes de la situació actual a través d’una sèrie de creativitats inspirades en el cicle de vida de la vinya. Mitjançant els conceptes “Consciència”, “Protecció”, “Empatia”, “Paciència”, “Estima” i “Ressorgiment”, l’agència estableix paral·lelismes entre el procés de creixement d’un cep i el procés d’adaptació de la societat al paradigma generat per l’expansió del coronavirus. D’altra banda, Vilateral ha creat la sèrie TipsLaterals al twitter i als seus “stories” d’Instagram on dóna consells i recomanacions vinícoles, gastronòmiques i de salut per tal de fer més agradable el període de confinament. 

 

Coincidint amb el període de confinament, Vilateral ha creat diverses accions per tal de donar visibilitat als seus clients i fomentar el consum dels seus productes. D’aquesta manera, han creat diferents campanyes per donar a conèixer els vins del nostre territori. Un bon exemple són els concursos #LaFinestraDeLaPansaBlanca per Enoturisme DO Alella, i #LaTevaLlarAmbDOCostersDelSegre per DO Costers del Segre, els vídeos d'IGTV #EmpordaDesDeCasa, els tastos en directe o la marató poètica de Sant Jordi per la DO Empordà.
 
 
Per últim, coincidint amb el període de confinament, Vilateral ha estrenat un nou web www.vilateral.cat. El nou portal de l’agència compta amb un disseny que dóna un clar protagonisme al grafisme i les imatges, facilitant la navegabilitat als usuaris. A vilateral.cat s’hi poden trobar els diferents serveis que ofereix l’agència (Construcció de marca, estratègia digital, disseny de pàgines web, creació de continguts, relacions públiques i producció d’esdeveniments) i mostres dels diferents treballs que han elaborat pels seus clients, així com un manifest que reflecteix les motivacions i aspiracions de Vilateral com a agència de comunicació.